Tájékoztató (belépés)


Tisztelt Látogató!

Az emberi erőforrások minisztere határozatot adott ki (29/2021. (XI. 19. ) sz. határozat) a járványügyi időszak köznevelési védelmi intézkedéseiről, amelyben foglaltak szerint 2021. december 1-től visszavonásig a köznevelési intézményekben kötelező ellenőrizni a védettségi igazolvány (vagy azzal egyenértékű dokumentum) meglétét azon belépő esetében, akik nem tartoznak a határozat által megjelölt kivételek közé.
(Ellenőrzés alá nem tartozó személyek: az intézményben foglalkoztatottak, a tanulói jogviszonnyal rendelkezők, az intézményben nevelési-oktatási tevékenységet végzők, továbbá akik rendkívüli esemény következményeinek elhárítása céljából érkeznek az intézménybe. Az intézmény tanulóit egy szülő az intézmény által jelzett pontig kísérheti be az épületbe.)
Ezúton hívjuk fel a figyelmét, hogy amennyiben nem kívánja velünk megosztani az Ön védettségére vonatkozó adatokat, nem léphet be az Intézménybe! Amennyiben Ön a belépés mellett dönt, kérjük, készítse elő védettségét igazoló dokumentumait (védettségi igazolványát vagy azzal egyenértékű igazolásait) és ahhoz kapcsolódó személyazonosító okmányát!
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megadott adatokat csak és kizárólag az ellenőrzés során, szemrevételezéssel kezeljük. Nem rögzítjük és nem tároljuk.  Megértését és együttműködését köszönjük!
 
Adatkezelési tájékoztató
Adatkezelő: Németh Gábor intézményvezető, Kossuth Mónika iskolatitkár
Adatkezelés célja: Az emberi erőforrások minisztere által kiadott határozat (29/2021. (XI. 19.)) által előírt ellenőrzés végrehajtása
 
Adatkezelésért felelős személy és elérhetőségei: Kossuth Mónika iskolatitkár +36303600818
Adatkezeléssel kapcsolatos ügyintézés: Amennyiben nem lép be az Intézmény területére, nem történik adatkezelés
Adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége: Kossuth Mónika iskolatitkár
A kezelt személyes adatok köre, jogalapja, célja
A kezelt személyes adat Jogalap Cél Érintett
Védettségi igazolványon szereplő adatok: vezetéknév, keresztnév, személyazonosító okmány száma, az oltás ideje. GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont ld! fent belépő személy
A személyazonosító okmányon szereplő személyes adatok: fénykép, családi és utónév, nem, állampolgárság, születési idő, okmány érvényességi ideje, okmányazonosító, aláírásminta GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont ld! fent belépő személy
Az adatkezelés során harmadik személyek részére adattovábbítás nem történik.
Az adatkezelés során automatizált döntéshozatal nem történik.
Önnek joga van:
  • kérelmezni Intézményünktől Önre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést;
  • tiltakozhat az Ön személyes adatainak kezelése ellen, illetve
  • Önnek joga van a felügyeleti hatósághoz panaszt benyújtani. Amennyiben Ön külföldi állampolgár, úgy a szokásos tartózkodási helye, illetve munkahelye szerinti felügyeleti hatóságnál is panaszt tehet.
  • jogai megsértése miatt Ön bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az Ön választása szerint – az Ön lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.
Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – keresse meg Intézményünket!
Kérelmét elsősorban írásban terjesztheti be az adatvédelmi tisztviselőnknek címzett, jelen tájékoztatóban feltüntetett elérhetőségén. Amennyiben Ön azonban szóbeli tájékoztatást kér, úgy személyazonossága igazolását követően az Intézmény erre felhatalmazott munkatársa a tájékoztatást szóban is megadhatja, ha a tájékoztatáshoz szükséges adatok részére rendelkezésére állnak. Minden más esetben az igényt munkatársunk rögzíti és a kérelem beérkezésétől számított legkésőbb egy hónapon belül tájékoztatjuk Önt kérelmével kapcsolatosan. Ezt a határidőt maximum további két hónappal hosszabbíthatjuk meg, ha a kérelem összetettsége vagy az aktuálisan kezelt kérelmek száma ezt indokolja, ellenben erről a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül, elektronikus úton tájékoztatjuk.
Amennyiben nem intézkedünk a kérelmére, vagy az intézkedésünket nem fogadja el, úgy jogorvoslattal élhet. Adatkezelési eljárásunkkal kapcsolatos panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz, vagy a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerinti törvényszékhez.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei:
Postacím: 1374 Budapest, Pf.: 603.
Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., Telefon: +36 (1) 391-1400
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Weboldala: https://www.naih.hu
E-napló