Digitális Témahét

A Digitális Témahétről
A Digitális Témahét fő célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben.  A program fontos törekvése, hogy a digitáliskompetencia-fejlesztés az informatikaórán túl kiterjedjen más tantárgyakra is. A részt vevő pedagógusok és diákok változatos és kreatív iskolai projektek keretében fejleszthetik képességeiket technológiával támogatott tanulás során.
A 2015/2016-os tanévben, a program első évében óriási volt a siker: közel 2 000 digitális pedagógiai projekt valósult meg 5 000 tanár közreműködésével és 75 000 diák részvételével.
A 2016/2017-es tanévben tovább bővült a csatlakozók száma: több mint 3 000 digitális oktatási projekt valósult meg 7 000 tanár közreműködésével és 130 000 diák részvételével.
A 2017/2018-as tanévben közel 3 000 oktatási projekt valósult meg több, mint 7 000 tanár és 120 000 diák közreműködésével.
A 2018/19-as tanévben ismét lesz Digitális Témahét 2019. április 8. és 12. között.
Az idei tanévben kiemelt szempontjaink:
- a multidiszciplináris megközelítés: a matematika, a természet- és mérnöki tudományok, valamint a művészet- és társadalomtudományok együttes megjelenítése;
- a digitális technológia alkotó használata és az algoritmikus gondolkodás fejlesztése;
- a kiemelt figyelmet igénylő tanulók fejlesztése és bevonása;
- a nevelési-oktatási intézmények közötti együttműködés élénkítése;
- a határon túli magyar pedagógusok és oktatási intézmények bevonása;
- ebben a tanévben is a digitális gyermekvédelem, a médiatudatosság, a közgyűjtemények digitális tartalmainak nevelésben, oktatásban történő megjelenése.

Légy penge (játék) >>>

Televele játékok >>>

SmartKid – tudd meg, mit tudsz (segíteni) >>>


TeVele - Ki ismer annyira, hogy tudja mi a kedvenced? >>>

Kalandor - Légy az internet bajnoka! >>>

Mumus >>>

A három cyber kismalac (angol játék) >>>




 
E-napló